عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تکنالوژی و آدرس naqibullahdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 273
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر سایت


website visitor counter

 

بار دیگر Spec Ops The Line باز گشته و این بار بایک نسخه ی بسیار متفاوت و جالب نسبت به نسخه های قبلی این بازی. Spec Ops The Line یک بازی اکشن و با گرافیک جالب می باشد. اما از همه جالب تر داستان بازی است که در شهر دوبی اتفاق می افتد.و حوادث و اتفاقات جالبی نیز در پیش رویش  قرار دارد. داستان بازی از جایی  در نزدیکی دوبی اتفاق می افتد. جایی که یک طوفان شن در حال نزدیک شدن به شهر می باشد. و هر چه در سر راه است را نابود می کند. بعد از چند ساعت از شهر زیبا  دوبی  فقط ویرانه ای بیش باقی می ماند و تمام ساختمان ها و دیگر جاهای اداری نابود کی شوند. و تنها افراد معدودی درون شهر زنده زیر آوار زنده مانده اند.اولین وظیفه ی شما پیدا کردن این افراد و انتقال آنان به یک مکان امن می باشد. اما مردم این شهر اطمینان کافی به شما ندارند. و دربرخی جاها حتی به مبازه برعلیه شما می پردازند. با این وجود وظیفه شما نجات دادن افراد شهر می باشد.ولی بعد از مدتی متوجه بعضی چیزها می شود. که امنیت کشور و مردم را به خطر انداخته اند. گروهی تبهکار قصد شورش در شهر را دارند و با حمل انواع سلاح های و مواد منفجره قصد آرایش مسلح کردن افراد و حمله به مردم و شما را دارند. همان گونه که مشاهده می نمایید داستان بازی بسیار زیبا و محیج می باشد. اما علاوه بر داستان از دیگر نکات قوت بازی می توان به گرافیک , نور پرداز, و صدای برداری جالب بازی اشاره نمود.همچنین گوناگونی تفنگ ها و ماشین ها از دیگر نقاط مثبت این بازی به شمار می رود.همچین لازم به ذکر است که این بازی قابلیت آنلاین یا شبکه را نیز داراست. شما می توانید این بازی زیبا را از سرور قدرتمند نقیب الله دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید.

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود,آپلود عكس,آپلود سنتر,آپلود فايل,آپلود دائمي

:: موضوعات مرتبط: جنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : نقیب الله
ت : یک شنبه 20 اسفند 1387

  

 


 

بازی فکری و پازل 13th Skull

Mystery Case Files: 13th Skull

 

با توجه به علاقه کاربران به دانلود بازی های کم حجم و جذاب، امروز قصد داریم تا بازی جدید از دستهبازی های معمایی را از شرکت قدرتمند Big Fish Games منتشر کنیم. این بازی معمایی و قدرتمند، دارای سبک و ژانر مشابهی است و اگر در ادامه مطلب به تصاویر این بازی دقت نمائید متوجه می شوید که می بایست حتما آن را دانلود کنید.

از قابلیت های جالب این بازی پازل، بازی های Bonus در صورت تمام کردن اصل بازی است. موسیقی بازیبسیار هیجان انگیز است. استفاده از راهنمای بازی در هنگامی که مراحل بازی خیلی پیچیده می شود امکان پذیر است. همچنین مجموعه ای از کارهای هنری با عنوان Behind-the-Scenes Concept Art وجود دارد، که می توانید مشاهده کنید. درجه این بازی T است و همانطور که گفته شد توسط کمپانی Big Fishتولید شده است. بنابراین به دوستداران بازی های فکری، توصیه می کنیم این بازی 15 ساعته را در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود نمایند. امیدواریم که این بازی مورد علاقه دوستداران و کاربران عزیز سایت نقیب الله دانلود قرار بگیرد.

 

 

 

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود,آپلود عكس,آپلود سنتر,آپلود فايل,آپلود دائمي

:: موضوعات مرتبط: جنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1232
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : نقیب الله
ت : سه شنبه 28 آذر 1398

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
| SKIDROW  |


نام بازی:

Jagged Alliance Crossfire


پلتفورم : pc
ژانر: Strategy, RPG, Simulation
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Kalypso Media Digital
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Coreplay
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
Jagged Alliance Crossfire عنوانی استراتژی  و بازسازی معاصر از آخرین عنوان های بسیار دوست داشتنی از سری بازی های Jagged Alliance Crossfire هست .بازی Jagged Alliance Crossfire به نوبه ی خود مبتنی بر استراتژی با مضمون اکشن است .بازی بر روی زمین طراحی شده است تا تجربه ی یک بازی مدرن و حقیقی را به گیمر سال 2012 میلادی بچشاند .

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود,آپلود عكس,آپلود سنتر,آپلود فايل,آپلود دائمي

:: موضوعات مرتبط: جنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : نقیب الله
ت : سه شنبه 7 شهريور 1398

Inversion عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

 

 

 

داستان بازی بیش از حد کلیشه ای است و مانند آن را می‌توان در بازی‌های بسیار زیادی مشاهده کرد. یک فضای آخرالزمانی که بارها و بارها در بازی‌های مختلف دیده شده و کسی که به دنبال دخترش می‌گردد تا آن را نجات دهد. تا میانه‌های بازی، بازیکنان با توضیحات زیادی درباره Lutadoreها مواجه نمی‌شوند و همین طور سوال‌های زیادی به وجود می‌آیند که پاسخ درستی برای آن‌ها پیدا نمی‌شود و بازیکنان بدون هیچ مقدمه ای گرفتار تله‌های جاذبه ای Lutadoreها می‌شوند. داستان بازی دارای شکاف‌های زیادی است که باعث می‌شود روند آن را متوجه نشوید و توضیحات کم آن نیز باعث می‌شود تا در طول بازی با سردرگمی‌مواجه شوید. میان پرده‌های بسیار زیادی را درطول بازی مشاهده می‌کنید که هر کدام آن‌ها بخش‌هایی از بازی را روایت می‌کنند، اما چنان بد طراحی شده اند که با رد کردن آن‌ها نیز چیزی را از دست نداده اید. حتی ارتباط‌های احساسی میان دیویس و دخترش هم خوب از کار درنیامده و واقعاً بد به نظر می‌رسند. خیلی خوشحالیم که می‌توان این قسمت‌ها را رد کرد!

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود,آپلود عكس,آپلود سنتر,آپلود فايل,آپلود دائمي

:: موضوعات مرتبط: جنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 867
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : نقیب الله
ت : پنج شنبه 26 مرداد 1398

بازی Shadow Harvest Phantom Ops

دانلود بازی Shadow Harvest Phantom Ops 2011 + کرک

*** نسخه فوق فشرده KAOS - 1.5GB ***

بازی در سال 2025 اتفاق خواهد افتاد،جایی که بازی کنان در نقش 2 سرباز آمریکایی در ماموریتهای مختلف حضور خواهند یافت.
در این بازی همانند دو عنوان Kane & Lynch و Army of Two علاوه بر شخصیت تحت کنترل شما یک همراه هم خواهید داشت.
- بازیکنان می توانند در نقش یکی از اعضای گروه ISA با نام Myra (مایرا) که در فعالیتهای مخفی کارانه تبحر دارد و دیگری Aron (آرون) که عضو گروه دلتا (Delta Force) است و در جنگ با اسلحه های سنگین ماهر است بازی کنند.
- ساخت بازی Shadow Harvest: Phantom Ops از سال 2007 آغاز شده است .

 

 

سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows 7/Vista/XP
Processor: 3.2 GHz or better
Memory: 2.0 GB of RAM
Graphics: 256 MB RAM
DirectX®: DirectX® 10
Hard Drive: 8 GB Space Free
Sound: DirectX 10.0 compatible

 


 

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود,آپلود عكس,آپلود سنتر,آپلود فايل,آپلود دائمي

:: موضوعات مرتبط: جنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 847
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : نقیب الله
ت : چهار شنبه 4 مرداد 1398
 


Bulletstorm بازی اکشن اول شخص شلیک کننده فوق العاده زیبا و درگیرکننده ای می باشد که محصول استودیوی خوش نام و پر آوازهEpic Games  ، سازنده عنوان های بزرگی همچون Gears of War و Painkiller با همکاری People Can Fly می باشد و در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۱ میلادی برروی پلتفرم های PC، Xbox 360 و PS3 توسط کمپانی EA Games منتشر گردید. Bulletstorm بازی ای در مورد شلیک به دیگران به دیوانه وارترین شکل ممکن است تا به خاطر آن جایزه بگیرید. این عنوانی است در رابطه با پودر کردن دشمنان و مشاهده ذوب شدن چشم ها و اعضای بدنشان! Bulletstorm عنوانی است که در آن یک مرد به تنهایی هلیکوپتری را در آسمان منفجر می کند، این بازی اسلحه های عجیب و غریبی دارد که وقتی با آن ها شلیک می کنید، افکت ها و حوادث جالبی را مشاهده می کنید.

داستان بازی در آینده اتفاق می‌افتد، جایی که مزدورانی تحت عنوان Dead Echo ، کنترل اتحادی را بر عهده داشته و از آن محافظت‌ می‌کنند، هنگامی که دو عضو این اتحاد به نام‌های Grayson Hunt و Ishi Sato پی می‌برند که در جبهه‌ی اشتباهی خدمت می‌کنند، به ارباب خود خیانت کرده و توسط او دستگیر و به جایی دیگر در سیاره تبعید می‌شوند. مبارزه‌های بازی بسیار جذاب هستند، بازی دارای حرکات بسیاری برای مبارزه‌های تن به تن است، یکی از نکاتی که لذت بازی را به اوج خود می‌رساند، حرکات ترکیبی با استفاده از سلاح گرم و سرد می‌باشد.

اطلاعاتی در مورد بازی Bulletstorm :

  • شرکت سازنده بازی : استودیوی   People Can Fly / Epic Games
  • شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی EA Games
  • تاریخ رسمی انتشار بازی : ۲۲ فوریه ۲۰۱۱
  • ژانر بازی : اکشن شلیک کننده اول شخص
  • میزان دشواری بازی : متوسط
  • مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
  • درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : M -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۷ سال و بالاتر

حداقل نیازمندی های سیستمی برای اجرای بازی Bulletstorm :

 

Operating system: Windows XP SP3/Vista SP2 / 7

Processor: Core 2 Duo 1.6 GHz

Memory: 1.5 GB

Video Card: 256 MB, GeForce 7600 GS / Radeon HD 2400 Pro, DirectX 10c

Sound Card: compatible with DirectX 10c

Hard drive space: 9 GB

توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال سازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. اقدام به نصب بازی نمایید و در هنگامی که از شما درخواست سریال شد ، تمامی ارقام را X وارد نمایید به صورت زیر :

۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱

پس از اتمام نصب بازی ،تمامی فایل های موجود درپوشه SKIDROW را در محل نصب بازی و در فولدر Binaries\Win32 کپی و جایگزین نمایید. پس از اتمام این مرحله ، شما می توانید از فایل آپدیتی که در پوشه UPDATE  شما موجود می باشد بازی را آپدیت نمایید، برای نصب آپدیت بازی ، ابتدا به محل نصب بازی رفته و به محل Binaries\Win32 بروید. سپس ۲ فایل ShippingPC-StormGame.exe.zdp را پاک نمایید. سپس به فولدر Zdp رجوع کرده و فایل ZdpConfig.xml را پاک کنید. حال به پوشه UPDATE که در فولدر SKIDROW شما می باشد مراجعه نمایید و آپدیت را نصب نمایید. روش کرک و نصب بازی تست شده و کاملا سالم می باشد.

توجه : چنانچه در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید که معمولا در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود,آپلود عكس,آپلود سنتر,آپلود فايل,آپلود دائمي

:: موضوعات مرتبط: جنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : نقیب الله
ت : دو شنبه 19 تير 1398
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');